finde ting
Fra : Filip

Dato : 10-04-06 13:00

Jeg skal lave noget underholdning omkring sjove opfindelser/ting til
hjemmet, og til det mangler jeg nogle billeder af følgende, som I gerne må
hjælpe mig med at finde.

Magnet til kalkfjerning i brugsvand
Sparefilter til vandhane
Aut drivehus vindueåbner som åbner når temperaturen stiger.
Smart blomstervandingssystem
Fluepapir i funktion
Cykellysdiode med magneter i hjulet

Hvis I har andre forslag skal I endelig ikke holde jer tilbage

På forhånd tak
Filip

Fra : LarsJ

Dato : 10-04-06 18:28

Filip skrev:
> [...]
>
> Magnet til kalkfjerning i brugsvand
> Sparefilter til vandhane
> Aut drivehus vindueåbner som åbner når temperaturen stiger.

Det kan du altsammen finde vha google - enten på deres billedsøgning
eller ved at finde en forhandler.

Fra : Filip

Dato : 10-04-06 21:55

> Det kan du altsammen finde vha google - enten på deres billedsøgning eller
> ved at finde en forhandler.

Det er det jeg har prøvet, men jeg syns ikke at få noget jeg kan bruge. Det
skyldes sikkert at jeg ikke kender de korrekte navne på tingene, eller
firmaer der laver disse.

Filip

Fra : Max

Dato : 10-04-06 18:45

Hej Filip

> Hvis I har andre forslag skal I endelig ikke holde jer tilbage

En rigtig morsomhed er et "Anti-lugt filter" fra en reklame for
en frituregryde.

Mvh Max

Fra : Nette

Dato : 11-04-06 00:33

"Filip" skrev

> Hvis I har andre forslag skal I endelig ikke holde jer tilbage

Hvad med den elektriske fluesmækker?
http://www.bimbambanana.dk/index.php?p=&side=visProd&prod_id=25

Hvad med Vanis? ( Eller hvad det nu er det hedder, det der helt nødvendige
rengøringsmiddel, der klarer alt pletter på tøjet).
Eller Cilit Bang.

Nette

Fra : Calle.

Dato : 13-04-06 12:24

Filip wrote:
> [...]
> Fluepapir i funktion
> Cykellysdiode med magneter i hjulet
>
> Hvis I har andre forslag skal I endelig ikke holde jer tilbage

robotstøvsuger

--
*** Calle ***