MTD TRAKTOR RS 125/96
Fra : Søren

Dato : 09-04-06 15:54

nogen der kender til ovennævnte maskine?
er der en b&s eller tecumseh motor på?
den er med side udkast, men man kan få
et sæt til den så den bliver med multiklip,kan man skifte det i et
snuptag?
er det i hele taget en ok maskine?(til prisen)

Søren

Fra : Kaj Kristian Thomsen

Dato : 09-04-06 21:16

Hej

"Søren" skrev
> nogen der kender til ovennævnte maskine?
> er der en b&s eller tecumseh motor på?

Den findes med begge slags, så du er nødt til selv at kigge efter.

> den er med side udkast, men man kan få
> et sæt til den så den bliver med multiklip,kan man skifte det i et
> snuptag?

Den eneste jeg har set tæt på var født med "bioklip" knive
og det eneste der skulle gøres var at sætte et dæksel/låg
over udkastet og skrue 2 skruer i.

Kaj,

Fra : Søren

Dato : 09-04-06 22:22

Kaj Kristian Thomsen forklarede den 09-04-2006:
> Hej
>
> "Søren" skrev
>
> Den findes med begge slags, så du er nødt til selv at kigge efter.

kan det igrunden ikke være lige meget hvilken motor der er på,
var det ikke kun i "gamle dage" tecumseh ikke var gode

Søren

Fra : Kaj Kristian Thomsen

Dato : 09-04-06 23:06

"Søren" skrev

> kan det igrunden ikke være lige meget hvilken motor der er på,
> var det ikke kun i "gamle dage" tecumseh ikke var gode

Det er lidt ligesom religion det kommer an på hvem du spørger...
Men Tecumseh laver udmærkede motorer og har altid gjort det,
deres dårlige rygte stammer fra dengang Aspera lavede dem til
os Europæere. Idag er de fuldt på højde med B&S og på nogle
punkter bedre.

Kaj,