Hvem kan lave forsatsvinduer med tråd?
Fra : jysch

Dato : 06-04-06 22:27

Jeg efterlyser en person som kan lave nogle fortsatsvinduer til at sætte
foran mine alm. vinduer.

De skal være med finmasket tråd, helst så fluerne ikke kan komme ind.

Grunden til ønsket er: jeg har en kat som kun kommer ud i snor, men da jeg
til sommer gerne vil kunne lukke mine vinduer op, men ikke er interesseret i
at katten hopper ud - derfor dette ønske.

Mvh. Jysch

Fra : Anette

Dato : 07-04-06 21:56

jysch wrote:
> Jeg efterlyser en person som kan lave nogle fortsatsvinduer til at
> sætte foran mine alm. vinduer.

Hej Jysch

Prøv at kigge lidt på denne side
http://www.fluenet.dk/insektnet.html

/ Anette

Fra : Peter Westh

Dato : 07-04-06 23:15

"jysch" <jysch@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg til sommer gerne vil kunne lukke mine vinduer op, men ikke er
> interesseret i at katten hopper ud - derfor dette ønske.

Jeg havde i sin tid samme problem. Jeg vil fraråde at bruge fluenet, det
indbyder katten til at kradse og holder derfor ikke ret længe. Brug i stedet
fint hønsenet, og sæt det op på trærammer.

/P