Drivhus
Fra : Juditte Hakon Troels~

Dato : 05-04-06 07:22

Jeg er på jagt efter et mindre drivhus til at sætte på gavlen af vores
hus.
Det må max være 120 cm bredt og ca 180 langt.
Er det nogle der har nogle ideer til steder hvor det kan fås.
( har fået et tilbud på ca 25.000 og det synes jeg er lidt for dyrt)

Juditte

Fra : Jakob Larsen

Dato : 05-04-06 14:07

Prøv at se på:
www.pavillondanmark.dk
www.drivhusexperten.dk

Ellers søg på Google efter vægdrivhus ;~)

Jakob

Fra : Martin

Dato : 05-04-06 14:26

enten må du ikke tænke dig om hvis du synes det er LIDT for dyrt,eller også
har du fået fat i en meget meget god fusker der kan tale for sin syge
moster,du taler om ca. 4 kvm,jeg har et på 6 kvm(dog ikke vægdrivhus) til
2.100,- altså 12 gange billigere

Martin

Fra : BoBr

Dato : 06-04-06 21:56

Hej Juditte

prøv her: www.dba.dk søg på drivhus. der er mange for tiden.

Der kan du sagten finde et til under 1000,- kr.

Skulle det være længere end det du vil have, så monterer du bare ikke det
sidste vinduesfag. På standard drivhuse er hvert fag ca. 60 cm. så med de
mål du angiver så passer det med 3 fag a´ 60 cm.

Jeg købte et på 9,9 m2 med 4 stk. tagvinduer, for knab et år siden til 600,-
kr.
Det skulle have ca. 10 nye ruder, der manglede nogle i forvejen og nogle gik
i stykker på vej hjem.
De sagde at det var ca. 10 år gammelt, men da jeg fik renset det af og
monteret ruderne igen. så lignede det et nyt

Med de nye ruder og sokkel, som jeg lavede af trykimpregneret træ. så løb
det vel op i ca. 1200 kr.

Mvh. BoBr