Så skete det igen Tyveri
Fra : Thomas

Dato : 15-06-01 12:33

Ja så fik jeg nuppet min den 3. knallert.

Hvis der er nogle der bor i Aalborg og ser en blå Suzuki FZ50 det er en 45
model med nummerpladen MD735.
så Ville jeg gerne høre lidt nærmere. Den er blevet nuppet fra Hvalpsundvej
i Aalborg Ø. kl. ca. 0300

Jeg kan kontaktes på tlf. 23618206 Der vil selvfølgelig være en finde løn
hvis der er en der finder den.

mvh. Thomas

Fra : Titan Kræmmer Møller

Dato : 15-06-01 16:17

> Jeg kan kontaktes på tlf. 23618206 Der vil selvfølgelig være en finde løn
> hvis der er en der finder den.

Jeg tvivler MEGET på det.
Men kan det passe den er havnet i kbh?

Hvad dag blev den stjålet?

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 18-06-01 21:59

Hey Thomas..

Sur røv...
Hvilken lås havde du på? Ville bare lige høre hvor langt de gik i at kappe
kæderne..
Jeg kører selv med 2 hærdede låse + ratlåsen på fz'eren...

Mvh
Christian

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 04-07-01 22:29

Prøv at lede i alle vejkanter og buske i nærheden.. de plejer ikke at køre
så langt...... men nu er det jo østbyen.... så den kunne sikkert godt være
endt i fjorden

Det er ikke svært at finde en man kunne tænke sig at falde i søvn ved siden
af. Kunsten består i at finde den man har lyst til at vågne sammen med