Guadeloupe 2007.
Fra : 020671

Dato : 28-05-06 12:51

Hej.
Jeg overvejer at tage tilbage til Guadeloupe ud for Mexico til mere
Hvid Haj Dykning næste år.
Jeg var der over sidste år i 5 dage og vil gerne tilbage igen. ( 7
dage´s tur ) sidste gang var det kun min Kæreste og jeg som var fra
DK med men jeg tænkte at det kunne være rart at følges af Drop mig
en mail hvis du evt dette Evt har "stærk" interesse. Alle kan deltage
hvis de er ved godt helbred og det kræver faktisk ikke engang dykker
certifikat. ( kun hvis man skal i det dybe bur )

Prisen på turen er ikke i den billige ende !, men tro mig det er en
oplevelse ud over det sædvanlige og vand med så klart sigt jeg aldrig
har set før eller kan beskrive...............

Læs evt Sportsdykkeren Feb 2006 om min tur, og drop en mail hvis det
har interesse, alle hardcore eller amatør foto folk eller Uv video
nørder kan være med her.......

Kim.
Ps min tur gøres i følge af en længere USA tur og tidspunktet er sat
til Ca Sep næste år engang afhæning af Båden vi skal der ud med.