Stor Haj
Fra : Svend Erik Østergaar~

Dato : 25-05-06 22:24

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 26-05-06 00:00

Svend Erik Østergaard Nielsen wrote:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article199719.ece

Ja, det er jo den naturlige første reaktion.

"Sikke et flot dyr. Wow, helt enestående unikt. Lad os skynde os at
slå det ihjel bare for sjov skyld."

Jens Olsen

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 26-05-06 07:04

Lidt mine tanker...
"Og når vi er færdig med at vide den fren, kan vi smide den ud.. med mindre
der er nogle der vil have den til hundemad"...

Fra : Svend Erik Østergaar~

Dato : 26-05-06 11:32

Nu har jeg jo kun sat linken på fordi det var en megastor haj og
IKKE skrevet noget om det var sjovt at slå den ihjel
SÅ BARE SPAR DE SURE OPSTØD

Hilsen Svend Erik
Jæger og dykker der kun slå det ihjel jeg selv kan spise.

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 26-05-06 11:50

> [...]
> SÅ BARE SPAR DE SURE OPSTØD
>
> Hilsen Svend Erik
> Jæger og dykker der kun slå det ihjel jeg selv kan spise.

Nu gik kommentarene jo altså ikke på dig. Det var jo klart nok at du
bare var begejstret fordi hajen var stor. Så ro på
Kommentarerne gik på de lystfiskere, der ifølge artiklen tydeligvis
kun havde fisket hajen af en eneste grund, - fordi det var sjovt. "Se
hvor sej jeg er, jeg har fanget en stor haj".

Fint nok at jage det man selv kan spise. Hvad jeg ikke forstår er de
lystfiskere, der går og fanger en fisk de derefter umiddelbart
genudsætter - "jeg er en rigtig naturelsker, jeg spiser slet ikke
fisken, jeg piner den bare for sjov."!

Så er der sgu mere fornuft at at spidde fladfisk på et dyk. De ryger
da i hvert tilfælde direkte hjem på stegepanden.

Jens Olsen