Kasseret dragt?
Fra : Allan Jensen

Dato : 23-05-06 11:17

Er der nogen i København eller omegn, som ligger inde med en gammel våddragt
som alligevel skal smides ud ?

Størrelse, overdel eller underdel er lige fedt, jeg skal bare bruge nogle
stykker 7-8 mm. neopren i min båd.

mvh. Allan Jensen

Fra : Henrik Manley

Dato : 23-05-06 13:05

Hænger der ikke nogle i garagen?

--
Henrik Manley
email m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Allan Jensen

Dato : 23-05-06 13:20

....nej, der er åbenbart blevet ryddet rigtig op denne gang

Få vi snart en situationsrapport fra Lysekil ?

mvh. Allan J.

Fra : Poul Olesen

Dato : 23-05-06 16:02

Jeg har stadig min første våddragt, som jeg ikke kan komme i mere. Du må
da godt få f.eks. underdelen. Den er noget slidt så helt 7 mm er den
ikke mere

Med venlig hilsen
Poul
(fjern "-nospam" fra e-mail adressen)

Fra : Allan Jensen

Dato : 24-05-06 09:16

.....tak, men jeg har fået et stykke.

mvh. Allan J.

Fra : anders

Dato : 23-05-06 16:14

Hej Poul & Allan,

Poul Olesen skrev:

> Jeg har stadig min første våddragt, som jeg ikke kan komme i mere. Du må
> da godt få f.eks. underdelen. Den er noget slidt så helt 7 mm er den
> ikke mere

Kan der blive en lille bid af den til mig også?
Jeg skulle gerne have strikket en slags "neoprenkop" til brug som
lygtecover/beskytter til lygtehovedet på min HID-lygte. En bid af et
ben ville vel være helt perfekt, så skal jeg bare lime en rund lap
på den ene ende, så har jeg min kop

mvh
Anders

Poul - hvor endte I med at dykke i søndags?

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 23-05-06 18:24

"anders" <anders.bomholdt@gmail.com> skrev i en meddelelse
>Jeg skulle gerne have strikket en slags "neoprenkop" til brug som
>lygtecover/beskytter til lygtehovedet på min HID-lygte.

*host* narresut *host*

Fra : Henrik

Dato : 23-05-06 17:53

der findes ikke noget bedre end lugten af en gammel neoprendragt der er
gennemvædet af urin.. Et lygtecover lavet af sådan een gang neopren
holder forhåbentlig ubudne gæster langt væk - grin

Men neopren-ide'n er ikke helt dum - jeg har taget den til
eftertragtning !

Henrik
www.dive.dk

Fra : Poul Olesen

Dato : 23-05-06 20:44

On 23-05-2006 18:52 Henrik wrote:
> der findes ikke noget bedre end lugten af en gammel neoprendragt der er
> gennemvædet af urin.. Et lygtecover lavet af sådan een gang neopren
> holder forhåbentlig ubudne gæster langt væk - grin

Nu har jeg aldrig kunne få mig selv til at tisse i min våddragt, så den
lugter ikke af urin. Jeg har vist engang tisset under et dyk i
rødehavet, men det var i min 3 mm dragt som har frontlynlås, så jeg
lynede op

On 23-05-2006 17:13 anders wrote:
> Poul - hvor endte I med at dykke i søndags?

Jeg aflyste turen i søndags og var ikke ude og dykke. Jeg er ved at være
træt af det her møgvejr. Det er nu 1½ uge siden jeg var ude og dykke, så
det må godt snart blive vejr til nogen af de planlagte kutterture.

MVH
Poul

Fra : anders

Dato : 23-05-06 18:04

Hej,

Henrik skrev:

> [...]
> holder forhåbentlig ubudne gæster langt væk - grin
>
> Men neopren-ide'n er ikke helt dum - jeg har taget den til

Lugten af urin slipper du for hvis du køber Halcyons forkromede til
200 kr.
Det synes jeg måske bare er lidt hampert for 30cm2 neopren der er
limet sammen...

mvh
Anders

Fra : anders

Dato : 23-05-06 20:32

Jonas Lüttichau skrev:

> "anders" <anders.bomholdt@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> *host* narresut *host*

Jeg kan jo prøve at lave en til din lygte også - hvis ikke du har
knaldet pæren efter 6 mdr så har vi jo næsten statistisk belæg for
at det virker

mvh
anders

Fra : __vaDer

Dato : 23-05-06 20:42

Hej,

"anders" <anders.bomholdt@gmail.com> wrote in message
> [...]

Jeg kan jo prøve at lave en til din lygte også - hvis ikke du har
knaldet pæren efter 6 mdr så har vi jo næsten statistisk belæg for

Og til mig!

Best

Ilhan

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 23-05-06 21:07

Jonas Lüttichau skrev:
>Jeg kan jo prøve at lave en til din lygte også - hvis ikke du har
>knaldet pæren efter 6 mdr så har vi jo næsten statistisk belæg for
>at det virker

Hvis vi følger den logik, så skal du bare købe en pelicase, neopren kopper
er kun til at holde øldåser kolde..

mvh
Jonas