hvad er det vær : kamara med uv-hus
Fra : Ukendt

Dato : 21-05-06 10:12

hej alle,

jeg overvejer at sælge mit kamara med undervands hus, for at få råd til
noget andet udstyr.

så lad mig høre nogle bud på hvad det kan være vær og om der er nogle der er
interaseret i at købe det.

Kamaraet er et Canon PowerShot A70
det udemærker sig ved at have et godt objektiv, tage video klip i 640x480
(VHS) kvalitet og at det ikke bruger ret meget strøm.
til det er der safølige kabler og software, men også et kort på 256mb, NiMH
batterier på 2500mAh, lader, kamara taske og kort læser til usb port.
UV-huset er et orginal Canan hus, model WP--DC700, huset kan gå ned til 40m
og alle kamara funktioner er ført ud, så du har fuld kontrol også under
vandet.

kamara og hus har været med på mange dyk efter hånden og har optaget rigtig
mange gode videoer og billeder, og har aldrig været utæt.
huset er ikke støre end at det kan være i lommen på min tørdragte, eller i
en BCD lomme for den sag skyld.

hvad kan sådanne noget være vær ?

mvh Morten

Fra : MBD

Dato : 21-05-06 17:22

Hejsa.

Vi (Dråben Svendborg) købte sådan et brugt, da vores eget var gået i u'du
sidste år, for 1500,- mener jeg.

Men vil gerne tilføje at det er et rigtig rigtig godt kamera til pengene -
personligt bruger jeg mest videofunktionen, og syntes at den optager
fremragende prisen taget i betragtning.

Mvh
Morten B. Dalmose