Ny BCD
Fra : Ukendt

Dato : 17-05-06 21:14

Hej

Skal til at skifte BCD og har kik på SEAC-SUB, PRO TECH, set hos Diveinn til
ca. 2.100 kr eller SEAC-SUB, PRO 2000 til ca 2.300 kr.

SEAC-SUB, PRO TECH
http://www.scubastore.com/product.asp?pais=Denmark&idioma=eng&id_familia=8&id_subfamilia=29&id_modelo=3622&id=29&marca=SEAC-SUB&desde=0&fromhbx=subfamilia#

SEAC-SUB, PRO 2000
http://www.scubastore.com/product.asp?pais=United%20States%20Of%20America&idioma=eng&id_familia=8&id_subfamilia=ofertas&id_modelo=4736&id=29&marca=SEAC-SUB&desde=0&fromhbx=subfamilia#

Er der nogle af jer der har en af disse BCD´er og har erfaringer de vil dele
mig mig før jeg køber.

På forhånd tak.

Peter

Fra : AK

Dato : 17-05-06 21:41

Hej,

Jeg har ikke nogen erfaring med omtalte BCD er, men jeg havde for et
par år siden en Seac-sub BCD og en Seac-sub regulator, og jeg må sige
at jeg ikke er imponeret over deres kvalitet.
der gik ikke længe, før man stod med seletøjet i hånden når jag
ville tage den på.
på vej ud på et dyk knækkede spændet der skulle holde flasken, og
på et andet dyk lå jeg på 30m da den begyndte at blæse sig op
umotiveret.

regulatoren holder stadig, selvom det nok skyldes at den ikke længere
bliver brugt, den ligger hjemme i skabet og der ligger den godt.

Med Venli Hilsen

Anders Knudsen

Fra : Søren Reinke

Dato : 18-05-06 06:51

Peter Rørbye wrote:
> [...]
>
> Er der nogle af jer der har en af disse BCD´er og har erfaringer de vil dele

Hejsa

Jeg har en ven, hun har en Seac-Sub BCD, hvad model kan jeg ikke lige
svare på.

Men hun er rigtig glad for den, og den har da indtil videre været med på
jeg mener over 150 dyk uden problemmer.

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : Lars Grønlykke

Dato : 18-05-06 14:05

Jeg var rigtig glad Pro Tech i sin tid. Den sidder meget godt og er
solid. Men lommerne er som
alle BCD'er svære at bruge fornuftigt.
Ellers er der fin.

--