Montage af håndledsmanchet.
Fra : Morten Mandrupsen

Dato : 17-05-06 21:10

Hej NG!

Jeg skal til at udskifte mine manchetter på min neoprentørdragt. Jeg har
købt nogle løse flaskehals manchetter og noget to-komponent PU 2225
Kontaktlim.

Er der nogen der har nogle god fif til hvordan det gøres lettest?

Er der nogen der har erfaringer med hvordan man lettest håndterer limen,
redskaber og lign.

På forhånd tak

Mvh

Morten Mandrupsen

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 17-05-06 22:46

Du kan se her www.gummifabrikkeb.dk/default.asp?action=meny&Item=64

Fra : Morten Mandrupsen

Dato : 20-05-06 10:15

Hej Sten og Sune!
Tak for de gode indlæg. Vejledningen til montage af manchetter er bare
super.
De sidder rigtig godt. Nu er jeg bare spændt på at se om de også kan holde
vand ude.

Mvh
Morten Mandrupsen

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 18-05-06 07:58

Vil man selv rodde meget med sin tørdragt/våddragt kan jeg anbefale denne
bog:
http://airspeedpress.com/divesuit.html
Bøgerne bliver sendt hurtigt og billigt så vidt jeg husker.
/Sune