Dykningens Dag
Fra : Sune Jorgensen

Dato : 16-05-06 09:20

København, Holmen

Citat fra http://www.dyk.dk/dykningensdag/index2.htm :

"Dykning fra Holmens afspærrede arealer i Københavns havn (unik mulighed)"

Er der noget specielt her i fht. alle de andre steder i havnen man kan dykke
?

/Sune

Fra : Allan Hansen

Dato : 16-05-06 12:27

"Sune Jorgensen" <sune.jorgensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Dykning fra Holmens afspærrede arealer i Københavns havn (unik mulighed)"
> Er der noget specielt her i fht. alle de andre steder i havnen man kan

Der ligger sikkert porcelæn, kridtpiber og remedier tabt af den Danske Flåde
gennem 400 år

Allan Hansen

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 16-05-06 21:01

Da jeg dykkede der i 1968 var der masser af tor, stålwejer og en hel del at
søværnet plasticporcelæn, der var nok taget fejl af lugen til
opvaskemaskinen og koøjet.

Sten

Fra : Thomas Andersen

Dato : 17-05-06 09:10

Bunden ligner enhver anden havn ;)

....men jeg ved ikke om de planlægger om man kan prøve en hat eller andet
grej. Om ikke andet så er Holmen et dejligt sted at være i solskin :)

--
mvh. Thomas N. Andersen
www.dykkerservice.dk