hyperbar medicin og dykning
Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 16-05-06 07:07

For ven postes følgende:

Interessegruppe for hyperbar medicin og dykning.
d.29-05-06 kl.18:30 til 20:00
i Konferencerum 1, Kantinebygningen, Rigshospitalet

Dagsorden

Kim Rytter
Dykkerekspedition til færøerne 2000/2001.
Dykning til vrag på 105 meter hvad kræves der af
planlægning, koordinering, logistik og træning.

Tejs Jansen
Iltkramper
Hvad er skrøner og hvad er fakta; et kort overblik over literaturen primært
fra et medicinsk synspunkt

Jan Jørgensen
Rebreather JJ CCR, en ny danske prototype.
Om tankerne bag samt opbygningen.

Der er begrænset plads, så tilmelding nødvendig til Michael Bering
borndyk@hotmail.com

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 18-05-06 09:43

Jeg synes lige jeg vil smide denne spændende link ind:
http://www.divingexpedition2000.fo/dansk/dansk%20index.htm
/Sune