Sælges: DUI CF200
Fra : Peter Fjelsten

Dato : 15-05-06 20:35

Svende på dk.fritid.dykning,

DUI CF200 str M, blå accent, i crushed neopren. Passer folk på omkring
170-180 cm, 65-80 kg og 40-43 i sko.

Den er 100% tæt og i fin stand med ny lynlås og relativt nye
manchetter. Der er monteret lommer på den. Den har været min
backupdragt i flere år og derfor langt mindre brugt end sin alder
foreskriver.

CF200 er kendetegnet ved ekstrem slidstyrke og denne dragt er en
perfekt dragt for folk, der elsker at rode på bunden, på vrag osv, da
den vel er tæt på umulig at stikke hul i. Derudover er den meget
strømlinet og let at komme i/bevæge sig i pga. lynlåsen på brystet.

Jeg havde forestillet mig i omegnen af 4000 kr. for den, men er villig
til at forhandle. Den kan sendes pr. efterkrav eller beses i 8000 Århus
C. Som ny koster sådan en dragt omkring 15K i DK.

Detaljer: http://peter.fjelsten.dk/tilsalg.html

Billeder: http://gallery.fjelsten.dk/v/peter/tilsalg/

Min mailadresse herover virker og jeg svarer gerne på spørgsmål.

--
Peter Fjelsten (DIR-DK, EKPP) Om DIR <http://www.dir-dk.org/>
MSN "fjelsten@yahoo.com" Huledykning <http://www.ekpp.org/>