Søges: anbefaling af 2 delt våddragt
Fra : Jan Riis Sørensen

Dato : 13-05-06 19:29

Hej gruppe

Er der nogen her der kan anbefale en 2 delt våddragt (2x7mm) til 3/4 års
dykning herjemme, til en overkommelig pris ?

Og ja jeg er blevet anbefalet tørdragt, men økonomien er desværre ikke til
det.

Takker.

Fra : Michael Kristensen

Dato : 13-05-06 19:38

> Er der nogen her der kan anbefale en 2 delt våddragt (2x7mm) til 3/4 års
> dykning herjemme, til en overkommelig pris ?

På brugtmarkedet er der mange billige, næste ikke brugte. De fleste går
hurtigt videre til tørdragt.

Fra : Frederik Rugaard

Dato : 13-05-06 21:22

Hej.
Hvor meget vil du ofre på en dragt?
Man kan få en ny tørdragt for 5000,- i danske butikker.
Tit skal man betale 3000+ for en våddragt...

Mvh Frederik

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 14-05-06 16:24

Hej,

Jeg købte en fin 2-delt våddragt hos www.masterdive.dk i Helsingør for 5-6
år siden, har dykket 200 dyk i den og bruger den stadig - den kostede vist
omkring 1500 (ny, men modellen fra det forrige år) - Den er af mærket
Mares, 7mm, lidt falmet efterhånden, men holder stadig formen fint og er
fint varm ned til 10grader vand.

Har forresten også en tørdragt NDiver som jeg har lagt 10k for, det er en
fin dragt, men jeg foretrækker nu stadig min våddragt

Held og lykke med dykningen!

Fra : Torben Bjørgheim Abi~

Dato : 15-05-06 09:42

"Jan Riis Sørensen" <janriis@the-dot.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her der kan anbefale en 2 delt våddragt (2x7mm) til 3/4 års
> dykning herjemme, til en overkommelig pris ?

Bader året rundt (!) i en Picasso Dark Termic 5 mm (open cell) fra DK-Diver
i Roskilde (http://www.dkdiver.dk/). Den koster vist 2500.

vh/Torben

Fra : Jan Riis Sørensen

Dato : 15-05-06 18:53

Hej Torben med flere

Tak for flere gode forslag. Jeg har set på følgende og kunne godt tænke mig
at høre evt. erfaringer med disse:

Dacor 2x7 mm Mens Semidry : 1497,- (Set hos Diveshop One og lyder næsten for
godt til at være sandt

Bare Arctic 2x7 mm ca. 2500 samlet (våddragt+shorty/vest) (set hos flere
forhandlere med lidt varieret pris)

Venlig hilsen

Jan Riis Sørensen

Fra : andersHJ

Dato : 15-05-06 17:21

Jesper Pedersen skrev:

> [...]
>
> Har forresten også en tørdragt NDiver som jeg har lagt 10k for, det er en
> fin dragt, men jeg foretrækker nu stadig min våddragt

Hva' ska' du ha' for sådan en brugt Ndiver - og hva' str. er den )

Anders

Fra : nringgaard@hotmail.c~

Dato : 01-06-06 12:12

Prøv at kigge på www.amagerdykkercenter.dk

I onlinebutikken har de en Camarodragt til 2195,-... og Camaro har 6
år i træk vundet en international pris for deres våddragter - det
siger ligesom noget om kvalitet!