Alu-Flasker
Fra : Ivan Gerner Jensen

Dato : 11-05-06 07:06

Hej
Jeg har fået et sæt nye dobbelt 7l Alu-flasker, flaskerne er godkendt i
England.
Er der nogen her på NG der har erfaring med trykprøvning / godkendelse af
sådanne flasker i Danmark

--
M.v.h
Ivan

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-06 18:10

Ivan Gerner Jensen wrote:
> [...]
> i England.
> Er der nogen her på NG der har erfaring med trykprøvning /
> godkendelse af sådanne flasker i Danmark

tja hvis de er EU godkendt så er det ikke noget problem Luxfer laver i hvert
tilfælde EU godkendte 7 L alu flasker, så det kan være du er heldig.

mvh Morten

Fra : CB

Dato : 14-05-06 19:49

Hvis flaskerne er CE-mærkede er der ingen problemmer.

Bedste hilsner

Claus