Jeg har mistet en dykkercomputer
Fra : Karsten Hansen

Dato : 08-05-06 16:57

Jeg har mistet en dykkercomputer af mærket Beuchat Voyager og et sort
spejl-kompas med hvid elastik ifm. dyk på Twin d. 7 maj 2006. Helsingør
Bådudlejning/ Helsingør Roklub (lige syd for færgehavnen). Mellem stranden
og vraget på max 10 m (sandsynligvis mellem

1 - 6 m dybde ud for trappen syd for høften (sydligste)).

GPS-koordinat:

UTM/WGS84

Zone 33 afsnit V

100 km kvadrat UC

Hektometerkvadrat: 509 114

(se evt. http://hjem.get2net.dk/aaboe/kontiki/beuchat.jpg )

De hænger sandsynligvis sammen eller ligger i nærheden af hinanden

Findeløn er en kasse øl pr. del.

Thorbjørn Aaboe

t.aaboe@get2net.dk

Fra : Michael Kristensen

Dato : 08-05-06 17:24

"Karsten Hansen" <hansen@aab38.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har mistet en dykkercomputer af mærket Beuchat Voyager og et sort
> spejl-kompas med hvid elastik ifm. dyk på Twin d. 7 maj 2006.

Må man spørge, hvordan du har mistet det? Hvor havde du det til at sidde ?

Fra : Poul Olesen

Dato : 08-05-06 18:50

Jeg mistede min gode gamle kniv på stedet i februar. Det er en stor
solid kniv.

Hvis nogen skulle have fundet den vil jeg da gerne have den igen. Den er
ca. en håndfuld øl værd for mig.

Med venlig hilsen
Poul

Fra : Henrik

Dato : 09-05-06 07:05

Og jeg har mistet et kompas sidste sommer....

Henrik
www.scubasserne.dk

Fra : Thorbjørn

Dato : 09-05-06 17:52

Hej Michael
Jeg havde computeren siddende på venstre håndled.
Jeg har ingen anelse om hvordan det er røget af!
Jeg tror at det har siddet fast i snoren til overfladebøjen ?
Jeg er meget imponeret over hvor effektiv denne side er, for allerede i
morges, havde jeg en mail fra en finder (Kenneth).
Thorbjørn Aaboe