Vragpositioner
Fra : Lars Grønlykke

Dato : 02-05-06 19:42

Hej
Er der nogen der kan fortælle mig om positionerne på vrag i vragguiden
omkring Trelleborg er gode nok eller ukorrekte? Jeg skal derover om to
uger.

Det drejer sig f.eks. om de her vrag eller bare nogen af dem:
Dalemoor
Minde M/S
Else
Færgen
Kattegat S/S
Hollænderen
Bonita
Ares
Christina
Irevik

Det ville bare være lidt surt at komme helt dertil og så kunne lægge
vragguidens positioner på den blå hylde.

Håber i kan give en hånd.
MVH Lars

Fra : Henrik Manley

Dato : 03-05-06 12:07

Alle de vrag har jeg været på med udgangs punkt i positioner fra dykinfo (-
Minde og og Else) Husk at positioner ligger i ED50 i Dykinfo.

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk