Utæt tørdragtsventil
Fra : Ole

Dato : 01-05-06 21:23

Jeg har en Si Tech ventil i min tørdragt, som lækker (på armen). Umiddlebart
virker det som om det ryger direkte gennem ventilen. Jeg har haft min
tørdragt (Poseidon Unisuit) i en 4 års tid, og har aldrig haft problemer med
den før. Den umiddelbare løsning er selvfølgelig at skifte skidtet
(ventilen), men spørgsmålet er om der er nogle der har en mere simpel
løsning.

Ole

Fra : Per Siebeneicher

Dato : 02-05-06 06:11

Skil den ad og rengør den.
mvh Per.

Fra : Henrik Manley

Dato : 02-05-06 07:04

> [...]
> den før. Den umiddelbare løsning er selvfølgelig at skifte skidtet
> (ventilen), men spørgsmålet er om der er nogle der har en mere simpel

Ofte er det ikke ventilen alligevel men lynlåsen eller et lille hul lige ved
siden af..

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk