Plast kasse til udstyr
Fra : Henrik

Dato : 26-04-06 18:54

Hejsa
Vil ud og have købt en stor firkantet plas kasse/balje til mit udstyr.
Hvorstor skal man købe den?
hvor kan man købe sådanne en?

Henrik

Fra : Søren Arnvig

Dato : 26-04-06 19:00

"Henrik" <ha@danlamp.dk> wrote in message
> Hejsa
> Vil ud og have købt en stor firkantet plas kasse/balje til mit
> udstyr.
> Hvorstor skal man købe den?
> hvor kan man købe sådanne en?

Murerbalje i det nærmeste byggemarked.
Fås i flere størrelser

Søren Arnvig

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 26-04-06 19:00

Henrik wrote:
> Hejsa
> Vil ud og have købt en stor firkantet plas kasse/balje til mit udstyr.
> Hvorstor skal man købe den?

Min er (bxlxh) 50x80x30 og var vist den største murebalje (som de
hedder) jeg kunne finde. Den passer perfekt til formålet og kan
indeholde alt mit udstyr på nær flaske, bly, dragt og inderdragt. Med
lidt god vilje kan en 15L + BCD og regulator faktisk ligge i den, men så
er den tung som ind i H......

> hvor kan man købe sådanne en?

Min købte jeg i Bauhaus. Jeg har ikke set den store størrelse i Silvan
eller Råd&Dåd.

Thomas

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 26-04-06 20:18

Henrik wrote:
> Hejsa
> Vil ud og have købt en stor firkantet plas kasse/balje til mit udstyr.
> Hvorstor skal man købe den?
> hvor kan man købe sådanne en?

Jeg bruger en 70 l plastkasse købt i Silvan. Den har den fordel at der
er låg på og at den gennemsigtigt, så man kan se hvor tingene er
uden at skulle rode det hele igennem.

Den er godt nok ikke stor nok til også at rumme tørdragten. Men der
er da plads til finner, hætte, handsker, tre lamper, fire regulatorer,
bagplade, vinge, dykkercomputer, divetimer, dekobøje, linehjul, kniv
osv. osv....hvad der nu skal med ned på et dyk.

Prisen var ca 100 kr.

Jens Olsen