Jacques Cousteau
Fra : Sjønne

Dato : 19-04-06 12:04

Hej dykkere,

Hvad gør man, hvis man gerne vil se de tidlige afsnit af Jacques Cousteaus
undervandsserie? Altså dem fra slutningen af tredserne op til firserne samt
de tre film han lavede. Ligger nogen inde med dem, eller kan man leje dem
eller hvad hulen gør jeg for at komme ned i dybet?

Mhv.
Sjønne

Fra : Palle Baggesgaard

Dato : 19-04-06 12:31

Se tråden fra den 16.02.1006 fra OXE

Kommer i øvrigt snart til DK med danske undertekster

/Palle Baggesgaard

Fra : TT

Dato : 19-04-06 12:54

"Palle Baggesgaard" <palle@baggesgaard.dk> skrev i en meddelelse
> Se tråden fra den 16.02.1006 fra OXE
>
> Kommer i øvrigt snart til DK med danske undertekster
>
> /Palle Baggesgaard
>
> "Sjønne" <ssohl@REMOVEyahoo.com> wrote in message

Troede ikke usenet eksisterede i 1006

-TT

Fra : Sjønne

Dato : 19-04-06 13:00

Palle,

Tak for svaret! Men er det ikke Warners udgivelser du mener kommer til DK?
Dem der blev lavet for amerikanske PBS fra 80'erne og op?

Sjønne

Fra : Oxe

Dato : 19-04-06 13:58
Fra : Oxe

Dato : 19-04-06 14:09

Med henvisning til mit indlæg d. 16.02.2006 kommer jeg lige med
indholdsfortegnelserne fra de nævnte boxset:

Sharks (1968)
The Savage World of the Coral Jungle (1968)
Search in the Deep (1968)
Whales (1968)
The Unexpected Voyage of Pepito and Cristobal (1969)
Sunken Treasure (1969)
The Legend of Lake Titicaca (1969)
The Desert Whales (1969)
The Night of the Squid (1970)
The Return of the Sea Elephants (1970)
Those Incredible Diving Machines (1970)
The Water Planet (1970)
The Tragedy of the Red Salmon (1970)
Lagoon of Lost Ships (1971)
Dragons of Galapagos (1971)
Secrets of the Sunken Caves (1971)
The Unsinkable Sea Otter! (1971)
Octopus, Octopus (1971)
The Forgotten Mermaids (1972)
A Sound of Dolphins (1972)
A Smile of the Walrus (1972)
500 Million Years Beneath the Sea (1973)
Hippo! (1973)
The Singing Whale (1973)
South to Fire and Ice (1973)
The Flight of Penguins (1974)
Beneath the Frozen World (1974)
Blizzard at Hope Bay (1974)
Life at the End of the World (1974)
Beavers of the North Country (1975)
The Coral Divers of Corsica (1975)
The Sleeping Sharks of Yucatan (1975)
The Sea Birds of Isabella (1975)
Mysteries of the Hidden Reefs (1976)
The Fish That Swallowed Jonah (1976)
The Incredible March of the Spiny Lobsters (1976)

og

The Silent World
Discovery Under The Sea 1 (New Zealand/Aus)
Discovery Under The Sea 2 (White shark)
Journey To The End of The World (Antartica)
The Underwater World
Search For Odessyus

Oxe
]

P.S. DVDerne med TV udsendendelserne har også været tilgængelige som
Bit Torrents på http://thepiratebay.org og
http://www.torrentreactor.net/ men jeg ved ikke, om der fortsat er
seedere af dem.

Fra : anders

Dato : 19-04-06 16:04

Hej

http://divetracker.dyndns.org kan du download en torrent til han
Britannic-skspedition i 1976(?)

Den lille fil man downloader skal derefter åbnes i f.eks. programmet
Utorrent (www.utorrent.com) hvorefter den rigte fil downloades.

mvh
anders