Håndbog for dykkerledere
Fra : hyden@oncable.dk

Dato : 16-04-06 17:14

Er der nogen her, der vil sælge/udlåne ovst. bog? Jeg ved ikke, hvor
jeg skal skaffe den fra.
Jeg skal bruge den på CMAS B1 kursus. Jeg betaler porto ved udlån.

Fra : Svend Erik Østergaar~

Dato : 18-04-06 18:40

Hej
jeg har en spritny samt hele mappen indscannet på en CD hvis du
er intereseret

MVH Svend Erik

Fra : Palle Baggesgaard

Dato : 19-04-06 07:30

Hej

Jeg står i samme situation som Johnny (B1 kursus i maj)

Forbundet har den ikke på programmet mere - men er efter sigende ved at
opdatere denne....

Er det muligt at få et tryk af CDen - jeg betaler selvfølgelig også porto og
medie

/Palle Baggesgaard

"Svend Erik Østergaard Nielsen (slet 7R2LE)" <s.e@7R2LEpc.dk> wrote in
message news:11453822460.943873915022422@dtext.news.tele.dk...