DSF Instruktør Håndbogen på CD-ROM
Fra : AAroevej

Dato : 15-04-06 20:35

Hej,

Hvad siger i til den nye instruktørhåndbog med medfølgende
undervisningsslides til CMAS uddannelsen ?

mvh Lars

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 15-04-06 21:56

"AAroevej" <lars.bock@sletdetteGMAIL.COM> skrev i en meddelelse
> Hvad siger i til den nye instruktørhåndbog med medfølgende
> undervisningsslides til CMAS uddannelsen ?

Sweet, men sikke noget skodvejr..

Fra : Henrik Manley

Dato : 15-04-06 22:42

> Sweet, men sikke noget skodvejr..

???? Solskin, vindstille og 15 meters sigt...... i Oslo fjorden....

--
Henrik Manley
email m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 15-04-06 23:26

"Henrik Manley" <m@nley.dk> skrev i en meddelelse
> ???? Solskin, vindstille og 15 meters sigt...... i Oslo fjorden....

Jah men det er ikke helt Hönö vel ? :)

mvh
Jonas

Fra : Søren Arnvig

Dato : 16-04-06 22:49

"AAroevej" <lars.bock@sletdetteGMAIL.COM> wrote in message
> Hej,
>
> Hvad siger i til den nye instruktørhåndbog med medfølgende
> undervisningsslides til CMAS uddannelsen ?

Jan Rasmussen er en rigtig steg i neoprentørdragt.

Nå, spøg til side !

Jeg synes det er et seriøst godt materiale og det er rart at
se at der kommer noget brugbart ud af forbundet.

Det eneste jeg savner er muligheden for at komme lidt
ekstra materiale med, men jeg forstår godt, at man ønsker
at materialet er "fixeret".

Desuden savner jeg dykkerleder håndbogen på CD'en,
men jeg er overbevist om at den kommer i næste udgave.

I det hele taget synes jeg, at de undervisningsmaterialer, der
er kommet de sidste par år, har en meget høj standard.

Søren Arnvig