S: Dykkerlygter
Fra : Claus S Andersen

Dato : 12-04-06 13:51

Princeton Tec 8000R, Fed 30W dykkerlygte. Brændetid ca. 70 min. Genopladelig
batteri og lader medfølger. 850,-

Technisub Vega 2, Rigtig god 20W dykkerlygte. Genopladelig batteri og lader
medfølger 600,-

Ikelite RDC, God 7.5W dykkerlygte til alm. batteri. Fejler intet. 300,-

Rigtig fed dykkerlygte med 2 forskellige hoveder. 50W og 35W. Brændetid
50W/60min 35W/85 min. Batteri kan placeres på flaskesæt. 2100,-

Se billeder på www.brugt-web.dk

Mvh
Claus

Fra : Søren Reinke

Dato : 12-04-06 17:39

Claus S Andersen wrote:
> [...]
>
> Rigtig fed dykkerlygte med 2 forskellige hoveder. 50W og 35W. Brændetid
> 50W/60min 35W/85 min. Batteri kan placeres på flaskesæt. 2100,-

Hej Claus

Der er forresten koks i dine billeder.

Billedet ved Ikelite lygten står der Technisub på.

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : Claus S Andersen