SALG: 2 * 7 Liter stålflasker
Fra : Steen Andreassen

Dato : 10-04-06 20:59

Sælges for rimeligt bud pga. ophør med dykning.

Flaskerne har kun været i vandet en enkelt gang, men skal trykprøves.

De befinder sig i Åbybro

Billeder kan ses her:

http://www.futurehome.dk/futurehome/dykkerudstyr4sale.htm

Fjern den overflødige tekst i mailadressen ved evt. svar.

Mvh
Steen Andreassen

Fra : Brian Larsen

Dato : 11-04-06 18:15

Hej Steen
Kan du ikke ringe på 24809867, da jeg ikke kan sende en mail til
dig.

Fra : Steen Andreassen

Dato : 11-04-06 21:03

Flaskerne er solgt !!

Fra : Michael Kristensen

Dato : 11-04-06 21:57

> Flaskerne er solgt !!

Må man spørge, hvad sådan 2 stk. gik for? (bare nysgerrig)

-Michael Kristensen

Fra : Mark S.

Dato : 15-04-06 09:57

> Må man spørge, hvad sådan 2 stk. gik for? (bare nysgerrig)
>
> -Michael Kristensen

Det ville jeg også gerne vide.

M.

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-06 22:29

Jeg har også sådan 2 sæt til salg som også skal trykprøves tror at det ene
sæt er magen til og det andet er med dobbelt udtag

Jeg garanterer for de kan trykprøves ellers er de gratis

De har garanteret ikke haft over 1000 dyk pr sæt

De skal dog males er metaliseret

Har også meget andet skrammel fra dengang ............................

Giv et bud , her i gruppen så andre kan følge med

Per Emborg

Fra : TT

Dato : 12-04-06 09:40

"Steen Andreassen" <steen_a@FJERNpost3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.futurehome.dk/futurehome/dykkerudstyr4sale.htm
>
> Fjern den overflødige tekst i mailadressen ved evt. svar.

Sådan et sæt har jeg også, stort set magen til, lidt mere slidt - skal
trykprøves.

Hvad er det værd?

Torben