problemer med Asus 7100 geforce 2
Fra : Bo Buskov Mortensen

Dato : 15-06-01 11:17

Hej NG.

Jeg har købt et asus geforce 2 v7100 ....

Når jeg kører diverse spil låser computeren.. det er ikke engang muligt at
komme tilbage til windows 2000... den eneste udvej er at genstarte

Mit system

abit bp6 dual bundkort med intel 440bx chipset
384 ram
windows 2000 pro
____________________

Har prøvet de nyeste drivere fra asus og nvidia og lige lidt hjælper det.

Hjælp mig .... takker

Fra : Stefan Greulich

Dato : 15-06-01 11:46

Hmm, jeg tror jeg vil svare det samme som jeg har gjort et par gange
tidligere, da du ikke skriver om du allerede har gjort det:
Opdater dit grafikkorts bios!
Hvis du allerede har gjort det, jamen så tjeck hvor varmt dit grafikkort
bliver
Bo Buskov Mortensen <edb@bbmcrack.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gcn1p$58j$1@news.inet.tele.dk...