Dykning i Mexico
Fra : Morten Mandrupsen

Dato : 08-04-06 10:25

Hej NG!.
Jeg skal 30 dage til Mexico med min kæreste og rejse lidt rundt i landet dog
kun syd for Mexico city. Det er egentlig ikke ment som en dykkerferie, men
jeg skal da ud at dykke lidt derovre, når nu jeg er der.
Er der nogle der har forslag til steder jeg bør tage hen at dykke?
Jeg har overvejet om jeg skulle tage et grottedykningskursus, men der bliver
sikkert ikke tid til det pga. kæresten.

Mvh
Morten Mandrupsen

Fra : Frank Cabras

Dato : 08-04-06 13:29

Hej Morten

Jeg kan varmt anbefalede dig at tage til Carmen og dykke. Personlig syntes
jeg det er det bedste sted i verden.

Her er et link til et rigtig godt Dykkercenter derover, hvor det er danske
instruktør tilknyttet Michael Bolt som er tidligere ejer af butikken men er
der stadig, http://www.divemike.com/

Med venlig hilsen

Frank Cabras

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 08-04-06 16:40

"Morten Mandrupsen" <mmandrupsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har overvejet om jeg skulle tage et grottedykningskursus, men der
> bliver sikkert ikke tid til det pga. kæresten.

Der skulle være nogle ret store caverns (hvor du stadig kan se dagslys) så
der skulle være rig lejlighed for at opleve mexicos huler under vand.

mvh
Jonas