Dykkerklub i Århus!
Fra : molar2k@gmail.com

Dato : 06-04-06 19:56

Hej NG
Jeg er for nyligt flyttet til Århus.
I den forbindelse leder jeg efter en dykkerklub. Gerne med noget liv i,
og hvor der sker nogen.
Hvilke klubber har noget godt udstyr? (Skib/RIB/Nitrox/udenlandsture)
Til sammenligning, kommer jeg fra Nøresundby Sportsdykkerklub! Så
hvis der findes nogle klubber i Århus området der har samme
"standard" ville det være fedt.

Vh. Morten

Fra : Michael Kristensen

Dato : 06-04-06 21:11

>Hej NG
>Jeg er for nyligt flyttet til Århus.
>I den forbindelse leder jeg efter en dykkerklub. Gerne med noget liv i,
>og hvor der sker nogen.

Jeg kan anbefale KVAK, hvor jeg er medlem. Vi har 2 stk RIB, klublokaler
nede ved havnen, kompressor og glade mennesker. Vi dykker både i bugten og
tager ture rundt i Danmark og Norge/Sverige/Finland.

Se mere på www.kvak.org.

mvh
Michael Kristensen

Fra : Jakob

Dato : 07-04-06 10:32

Hej

Du er måske ved at være træt af at vente på Bolette bliver færdig!
:)

JL

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 07-04-06 10:54

molar2k@gmail.com wrote:
> [...]
> Til sammenligning, kommer jeg fra Nøresundby Sportsdykkerklub! Så
> hvis der findes nogle klubber i Århus området der har samme

Nu bevæger jeg mig måske ind i løvens hule, men hvad, det er forår og
fredag

Jeg måtte selv flytte fra Aalborg til Århus og har som dig også kigget
lidt efter anden klub, og kiggede også rundt på klubber her i Århus, der
er en del, men desværre er der ikke nogen der har et rigtigt skib, jeg
kan og vil ikke undvære det liv vi har ombord på vores dejlige kutter,
så jeg kører til Aalborg når jeg skal på dykkertur. Der var simpelthen
ikke nogen klubber i Århus der kunne tilbyde den type dyk jeg har vænnet
mig til og meget gerne vil dykke i fremtiden.

Ikke fordi der er noget galt med RIB ture og lign. men mht. social liv,
de varierende dyk samt prisen, er der ikke noget der kan slå
Lappedykkeren III.

Nu håber vi bare på godt vejr i påsken så vi kan komme afsted igen

Mvh
Thomas
aalborgdyk.dk

Fra : DSN

Dato : 07-04-06 18:55

Thomas Rasmussen wrote:

> [...]
> Lappedykkeren III.
>
> Nu håber vi bare på godt vejr i påsken så vi kan komme afsted igen

Hvad med at kigge forbi Cimbrerne i Hadsund???

Mange aktive seriøse dykkere, gode klubfaciliteter, god stemning, ture
til Norge og Egypten, billigkontingent, et godt skiv og en helt ny 6,5
meter Rib.

Fra : Arne

Dato : 07-04-06 19:03

Prøv også at kigge på www.nautica.dk - de er så rare
(jow de både Rib'er, bruger nitrox og smutter også til udlandet)
Arne