Spamfighter spammer
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 17-05-06 19:09

Min svoger har brugt den gratis spamfighter, men vil gerne af med
den igen. Det er tilsyneladende ikke muligt. Han har bedt om at
de fjerner den, men den er der stadig. Er det muligt at fjerne
den selv. han kører Windows XP home
mvh Ebbe

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-05-06 19:59

Den 17-05-06 20.08 skrev Ebbe Hansen følgende:
> Min svoger har brugt den gratis spamfighter, men vil gerne af med
> den igen. Det er tilsyneladende ikke muligt. Han har bedt om at
> de fjerner den, men den er der stadig.

Har bedt hvem om at fjerne den?

Mon ikke den kan fjernes via Tilføj eller fjern programmer-funktionen i
Windows? Startknap => Kontrolpanel => Tilføj eller fjern programmer =>
find SpamFighter på oversigten, marker den ved at klikke en enkelt gang
på den, og klik så på knappen Fjern => afinstallationsprogrammet
startes, følg vejledningen for at afinstallere.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om RSS-feeds og forskellige RSS-læsere.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-05-06 20:07

Kim Ludvigsen skrev:

>Mon ikke den kan fjernes via Tilføj eller fjern programmer-funktionen i
>Windows?

Måske, jeg har nemlig spekuleret over om det er når folk vil/"har" fjernet
den, at der ryger "dobbelt-indlæg" afsted til serveren som f.eks. i Henrik
Sahls indlæg i denne tråd
http://groups.google.dk/group/dk.sport.fodbold/browse_thread/thread/6dfea14a62f078bd/fa7928b4c6c33a11?hl=da#fa7928b4c6c33a11

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-05-06 20:35

Den 17-05-06 21.07 skrev Ivan V. Klattrup følgende:

> Måske, jeg har nemlig spekuleret over om det er når folk vil/"har"
> fjernet den, at der ryger "dobbelt-indlæg" afsted til serveren som

Ja, det ser specielt ud. Måske Thorborg har fundet ud af, at det er
upopulært at spamme, så nu gør de det kun i 50% af indlæggene.

Har du Spurgt Henrik (i en anden tråd), om han har forsøgt at ændre på
programmet? Hans to sidste indlæg i tråden blev sjovt nok ikke gentaget.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug Nvu til at lave fremtidssikrede hjemmesider, der overholder

Fra : Gamle

Dato : 17-05-06 23:00

> Ja, det ser specielt ud. Måske Thorborg har fundet ud af, at det er
> upopulært at spamme, så nu gør de det kun i 50% af indlæggene.

Jeg har købt pro udgaven og tillod mig at bede spamfighter folkene om at
blive fri for at blive spammet af gratisudgaven.
De svarede mig, at jeg bare kunne bede de andre om også at købe pro udgaven.

Så det var det.

Mvh.
Torben

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-05-06 01:00

Gamle skrev:

> De svarede mig, at jeg bare kunne bede de andre om også at købe pro udgaven.

Havde de slet ikke overvejet den mulighed at bede folk om at
holde op med at bruge programmet?

--
Bertel

Fra : Gamle

Dato : 18-05-06 01:06

> Havde de slet ikke overvejet den mulighed at bede folk om at
> holde op med at bruge programmet?

Nej svaret var kort og godt, at jeg skulle bede gratisbrugerne købe pro
udgaven.

Mvh.
Torben

Fra : Michael Zedeler

Dato : 17-05-06 23:42

Gamle wrote:

> [...]
> blive fri for at blive spammet af gratisudgaven.
> De svarede mig, at jeg bare kunne bede de andre om også at købe pro udgaven.

Jeg fik en besked som var temmeligt uforståelig, hvor der stod noget med
at en af mine kontakter brugte Spamfighter og at jeg skulle gøre et
eller andet, hvis jeg ville _modtage_ mails fra hende.

Er det den slags beskeder, de sender ud?

Mvh. Michael.
Get my vcard at http://michael.zedeler.dk/vcard.vcf

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-05-06 08:08

Det er sådan en her http://klattrup.hotserv.dk/?p=5 de sender ud.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 18-05-06 15:52

On Wed, 17 May 2006 20:59:13 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> [...]
>på den, og klik så på knappen Fjern => afinstallationsprogrammet
>startes, følg vejledningen for at afinstallere.

Tak for svar, jeg vil prøve at slette den, når jeg ser ham om 14
dage. Han har ikke selv tjek på de ting.
mvh Ebbe

Fra : Morten L.Pedersen

Dato : 19-05-06 09:29

Hej!

....og når Spamfighter er fjernet, kan man passende installere

http://spambayes.sourceforge.net/

....godt og gratis.