Hjemmeside hvor kreditkort oplysninger off~
Fra : Salva

Dato : 30-04-06 23:14

Jeg læste en artikel for et stykke tid siden om diverse spyware programmer
som indsamlede kreditkort oplysninger og offentliggjorde dem på en
hjemmeside.
Jeg mener hjemmesiden hed noget med wired.com men kan ikke huske det præcis.

Jeg vil gerne pointere for mine kollegaer, at det ikke er for sjovt når jeg
fortæller, at de skal være forsigtige med at installere alle mulige "sjove"
programmer på deres hjemme-pc.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde siden?

-salva

Fra : Peter Mogensen

Dato : 01-05-06 08:24

Salva wrote:
> [...]
> hjemmeside.
> Jeg mener hjemmesiden hed noget med wired.com men kan ikke huske det præcis.

Tror du ikke wired.com var det sted du læste artiklen?

Peter

Fra : Salva

Dato : 01-05-06 15:00

Jeg har søgt derinde men finder ikke frem til noget brugbart :(

Fra : John

Dato : 01-05-06 15:15

"Salva" <salvanone@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har søgt derinde men finder ikke frem til noget brugbart :(

Prøv evt at søge her:

http://news.com.com/2001-1009_3-0.html?tag=st.cat.hd

http://www.computerworld.dk/

http://www.comon.dk/

- eller her; en søgning på 'phishing' gav følgende hits:
http://www.zone-h.org/en/search/what=phishing/

Mange timers spændende læsning.. :)

Mvh John