Portal med sikkerhedsadvarsler
Fra : Thomas

Dato : 26-04-06 12:00

Kender i en portal der bringer de nyeste sikkerhedsadvarsler for eks.
browsere og win XP ?

I øjeblikket abonnerer jeg på de forskellige pc-magesiners nyhedsbreve, så
jeg kunne godt tænke mig en samlet oversigt.

Fra : Johnny Rose Carlsen

Dato : 26-04-06 12:23

"Thomas" <kkk@kjkjk.jk> wrote:

> Kender i en portal der bringer de nyeste sikkerhedsadvarsler for eks.
> browsere og win XP ?
>
> I _jeblikket abonnerer jeg p_ de forskellige pc-magesiners
> nyhedsbreve, s_ jeg kunne godt t_nke mig en samlet oversigt.

Du kan eventuelt tilmelde dig Secunia's mailinglist.
http://www.secunia.dk/ugentlig_saarbarhedsoversigt/

Med venlig hilsen,
- Johnny Rose Carlsen

Fra : John

Dato : 26-04-06 14:18

"Johnny Rose Carlsen" skrev i en meddelelse

> Du kan eventuelt tilmelde dig Secunia's mailinglist.
> http://www.secunia.dk/ugentlig_saarbarhedsoversigt/

- også CNET kan være nyttig til det daglige overblik:
http://news.com.com/2001-1009_3-0.html?tag=st.cat.hd

Mvh John

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 26-04-06 12:25

On Wed, 26 Apr 2006 12:59:55 +0200, Thomas wrote:

> Kender i en portal der bringer de nyeste sikkerhedsadvarsler for eks.
> browsere og win XP ?

http://www.securityfocus.com/

Det er dog ikke specifik rettet mod browsere eller winxp. Hvis du bruger
en RSS læser såsom 'RSS Bandit'[1] linker de små XML-knapper til
RSS-nyheder.

[1] http://www.rssbandit.org/

--
http://www.last.fm/user/front243/

Fra : F.Larsen

Dato : 26-04-06 20:46

"Thomas" <kkk@kjkjk.jk> wrote in message
> Kender i en portal der bringer de nyeste sikkerhedsadvarsler for eks.
> browsere og win XP ?

http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/notify.mspx

Er der forskellige muligheder...

--
Flemming

Fra : PGaard

Dato : 09-05-06 16:49

www.tipschannel.dk har nogen udmærkede nyhedsbreve med advarsler om virus,
sikkerhedsopdateringer og lignende..

Tilmeldingen er enkel og det samme er frameldingen..

Bare lige et tip..

Mvh Palle

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 09-05-06 17:00

On Tue, 9 May 2006 17:49:15 +0200, "PGaard" <p.gaardREMOVE@pc.dk>
wrote:

> www.tipschannel.dk har nogen udmærkede nyhedsbreve med advarsler om virus,
> sikkerhedsopdateringer og lignende..

Næh, for domænet findes ikke.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 09-05-06 18:37

Asbjorn Hojmark skriblede:

advarsler om

> Næh, for domænet findes ikke.

Nu er det heller ikke en tipsklub, men hvis
du sletter s'et og skriver: www.tipchannel.dk
så virker det.

--
Lars Fragstrup