Opsige abonnement på Norman
Fra : Steffen

Dato : 24-04-06 21:57

Jeg abonnerer på Norman, men ønsker at opsige mit abonnement, da jeg vil
have Norton Internet Security. Er der ikke en venlig sjæl, der kan fortælle
mig, hvor jeg skal opsige abonnementet - evt et link eller en mailadresse?
Venlig hilsen
Steffen

Fra : Max

Dato : 24-04-06 22:01

Hej Steffen

> Jeg abonnerer på Norman, men ønsker at opsige mit abonnement, da jeg

Hvis man lader være med at betale for fornyelse, så er det vel væk.

Mvh Max

Fra : Allan Olesen

Dato : 25-04-06 17:15

Max wrote:
> Hvis man lader være med at betale for fornyelse, så er det vel væk.

Jeg kender ikke abonnementsaftalen, men i mange andre sammenhænge
(f.eks. internet- eller bladabonnementer) har andre brændt fingrene på
den antagelse.

--
Allan Olesen

Fra : L.E.P.

Dato : 25-04-06 12:48

Mon, 24 Apr 2006 22:57:13 +0200, skrev "Steffen" <box399bc@yahoo.dk> :

> [...]
>mig, hvor jeg skal opsige abonnementet - evt et link eller en mailadresse?

Hvis du abonnerer på Norman via TDC, skal du opsige den hos TDC.

Hilsen Lars

Fra : Steffen

Dato : 26-04-06 18:38

Tak for svaret!