kryptering af excel-fil
Fra : JWP

Dato : 24-04-06 11:09

Måske kender du http://www.stoneware.dk/keykeeper/default.htm

så er du fri for al den kryptering.

mvh jwp

Fra : Peter Mogensen

Dato : 24-04-06 11:43

JWP wrote:
> Måske kender du http://www.stoneware.dk/keykeeper/default.htm
>
> så er du fri for al den kryptering.

Fra siden:
"BEMÆRK! KeyKeeper er ikke beregnet på professionelt brug! Der ydes
ingen sikkerhedsgarantier. Programmet anvendes på eget ansvar."

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-04-06 12:24

Peter Mogensen skrev:

> Fra siden:
> "BEMÆRK! KeyKeeper er ikke beregnet på professionelt brug! Der ydes
> ingen sikkerhedsgarantier. Programmet anvendes på eget ansvar."

Selv et professionelt og 100 % skudsikkert keykeepr ville ikke
hjælpe spørgeren spor. Det forbedrer jo ikke sikkerheden ved en
svag kryptering. Det husker kun koden.

--
Bertel

Fra : Lars HT

Dato : 24-04-06 12:27

"JWP" <j.winding@get2net.dk> wrote in message
> Måske kender du http://www.stoneware.dk/keykeeper/default.htm
>
> så er du fri for al den kryptering.

Jeg holder af den fleksibilitet, som excel giver (flere ark og total frihed
mht. opsætning af indskrivningsfelter mm.). Jeg synes ikke at keykeeper er
fleksibel nok.

Tak for svaret fra Lars