Zone Alarm
Fra : Ole

Dato : 22-04-06 14:20

Jeg har installeret den gratis version af ZA.
Hvordan kommer jeg af med det forrygende lort igen?????
Når jeg prøver at afinstallere ZA, kan den ikke afinstallere den
residente del.
Og jeg har fået forståelsen af at dette er nødvendigt, hvis man ønsker
at installere en anden Firewall.
Ikonen forsvandt fra tray'en INDEN jeg begyndte at afinstallere ZA!! .

PC'en kører MEGET langsomt og hvis jeg vil bruge browseren, bliver jeg
nødt til at restarte PC'en.
jeg har undersøgt portene hos www.grc.com og de stiger at de alle er
stealthed!! Trods det. kan jeg altid få gevinst med Adaware.
Det er navnlig een - SVJH noget med MBR - der kommer igen og igen.
Jeg havde engang Kerio firewall som jeg kunne bruge med succes, men
den kan vist ikke fås mere??????
Hvis nogen kan råde mig i forb. med at jeg får min PC gjort intakt
igen, vil jeg med glæde tage mod tilbudet!!
Hvis det betyderr noget så bruger jeg XP Pro.

Venlig hilsen Ole Rosted

Fra : John

Dato : 22-04-06 14:45

"Ole" skrev i en meddelelse

> Hvordan kommer jeg af med det forrygende lort igen?????

Du får næppe lov at slette kørende filer, derfor:

Start computeren i Fejlsikker Tilstand, slet ZA i Tilføj Fjern
Programmer, og genstart computeren.

Brug derefter Windows søgefunktion, og slet alt ZA.

Slet evt overlevende ZA-filer med:
http://www.chip.de/downloads/c1_downloads_12991462.html

Programmet er gratis, og kan oven i købet stilles til dansk.

Mere oprydning:
http://majorgeeks.com/download.php?det=4134

Så skulle den være der! :)

Mvh John

Fra : John

Dato : 22-04-06 15:18

"Ole" skrev i en meddelelse

> Jeg har installeret den gratis version af ZA.
> Hvordan kommer jeg af med det forrygende lort igen?????

Tips fra Zonelabs:

"In order to completely remove ZoneAlarm from your system, please
do the following. If any of the steps below do not apply to you,
or you are unable to perform the function listed, please continue
to the next step..."

Link:
http://nh2.nohold.net/noHoldCust25/Prod_1/Articles55646/CompleteUninstallNonNT.html

Mvh John