Task manager ??
Fra : Vincent

Dato : 21-04-06 16:35

Håber dette er rette gruppe

Når jeg kører task manager viser den et cpu forbrug på 30% og opefter selvom
jeg stort set intet har åbent (har godt nok messenger, skype, windows
opdateringer, Norton AV og Quicktime) - disse vil jeg ikke mene bør trække
så meget cpu kraft ??

Checker dagligt for spyware og fanger det der er.

Nogen ideer til hvad der kan trække så meget ??

Kan selvfølgelig se under "processer" i task manager at der kører en del
forskelligt, men kan ikke se hvad det er for tong der kører (feks.
svchost.exe, ccapp.exe qttask.exe, msimn.exe, qctray.exe osv.) ud for alle
disse står mit navn angivet !!!

Håber på hjælp

Pft

Vincent