MS Defender
Fra : Blob

Dato : 13-04-06 00:57

Er der nogen her der anvender MS Defender? Kan I opdatere programmet, eller
stopper det også med at opdatere?

Når jeg opdaterer får jeg at vide at opdateringen ar lykkedes, men når jeg
ser i programmet er det stadig den gamle opdatering og ikke den nye. Jeg får
at vide at der er opdateringer klar til hentning, jeg henter og opdaterer
uden fejl, men når jeg checker igen er det den samme opdatering der står og
venter, den er ikke "slået igennem":

Jeg anvender win2000pro.
Mvh Frits

Fra : BC

Dato : 13-04-06 22:57

"Blob" <blob@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> uden fejl, men når jeg checker igen er det den samme opdatering der står

Jeg har ingen problem med opdatering i XP
Men om defender er noget bevendt er nok
mere tvivlsomt efter hvad jeg har læst.
PS: er der ikke noget galt med dit ur?
--
venlig hilsen / best regards
BC

Fra : Blob

Dato : 13-04-06 23:47

BC wrote:
> "Blob" <blob@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har ingen problem med opdatering i XP
> Men om defender er noget bevendt er nok
> mere tvivlsomt efter hvad jeg har læst.
> PS: er der ikke noget galt med dit ur?

Jeg har checket programmet på winXP og der var der ingen problemer, men alle
de win2000 jeg har set kunne ikke opdatere.
Hvad er der med mit ur???

Fra : BC

Dato : 14-04-06 06:13

> Jeg har checket programmet på winXP og der var der ingen problemer, men
> alle
> de win2000 jeg har set kunne ikke opdatere.
> Hvad er der med mit ur???

Det var mig der ikke var rigtig vågen.
BC

Fra : BC

Dato : 14-04-06 06:27

"Blob" <blob@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Kunne det måske ligge her dit problem.
MS Defender kræver Microsoft Windows 2000 Service Pack 4 or later
When you try to install Microsoft Windows Defender (Beta 2) on a computer
that is running Microsoft Windows 2000, you may receive the following error
message:
This software requires GDI+. Please load the Windows 2000 Security Software
Prerequisite Pack
When you click OK, you may receive the following error message:
Installation Error
The wizard was interrupted before Windows Defender could be completely
installed.
Your system has not been modified. To complete installation at another time,
please run setup again.
Click Finish to exit the wizard.
CAUSE
This issue occurs because Windows Defender (Beta 2) requires certain
Microsoft Windows graphics device interface (GDI+) binaries. By default,
these GDI+ binaries may not be installed on a computer that is running
Windows 2000.
To install Windows Defender (Beta 2), you must be running the current
version of GDI+. The current version of GDI+ is available from Windows
Update and from the Microsoft Download Center.
BC

Fra : Blob

Dato : 14-04-06 09:54

BC wrote:
> [...]
> version of GDI+. The current version of GDI+ is available from Windows
> Update and from the Microsoft Download Center.

Jeg tror også at det er her problemet ligger. Jeg får ikke en fil der
installerer GDI+, men blot en fil gdiplus.dll der skal kopieres over i
C:\WINNT\system32 kataloget. Nu kan Defender instaleres, men åbenbart ikke
opdateres.
Den ryger ud nu til fordel for de gamle gennemprøvede programmer. Tak for
din hjælp, og fortsat go påske.

Frits