norton
Fra : reno

Dato : 07-04-06 09:21

Jeg har lige opsagt mit norton antivirus program, da det er noget skod, den
er altfor langsom og tager for mange recurcer, er der nogen som kender
bullguard, og det er værd at invistere i.
mvh. reno

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-04-06 09:48

reno skrev:

> Jeg har lige opsagt mit norton antivirus program, da det er noget skod, den
> er altfor langsom og tager for mange recurcer, er der nogen som kender
> bullguard, og det er værd at invistere i.

Hvor mange brugere er der på maskinen?

--
Bertel

Fra : reno

Dato : 07-04-06 09:55

Der er kun 1

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-04-06 11:41

reno skrev:

> Der er kun 1

Så vil jeg anbefale en sikring af Windowsopsætningen og fornuftig
adfærd som erstatning for ressourcekrævende programmer. Denne her
opskrift:

   http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/Tjenester_SP2.pdf

er nem at følge, også selv om man ikke ved ret meget om
computere.

--
Bertel

Fra : reno