Outlook ødelagt efter chkdsk
Fra : Hansen

Dato : 20-05-06 22:01

Hejsa

Jeg kørte i går en chkdsk på mit c-drev og den fandt lidt småfejl.
Virkningen af dette viste sig så i dag, da jeg startede outlook og fik at
vide at den ikke kunne finde serveren (plus nogle andre fejl). Jeg sidder
bare på min hjemme pc og har ingen exchange server kørende så det undrede
mig selvfølgelig en del.
Jeg kiggede i outlook biblioteket og så at min outlook.pst nu havde
størrelsen 0 hvilket ikke er så rart at se. Den var sidst blevet ændret da
jeg kørte chkdsk'en. Til gengæld var der kommet en arkiv1.pst (har også en
arkiv.pst) som var blevet oprettet da jeg startede outlook op og den
fejlede. Den har størrelsen 130 Mb ca.

Spørgsmålet er så - er der noget jeg kan gøre? Og hvad skal jeg gøre for at
redde mine mails?

/Hansen

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 20-05-06 23:09

"Hansen" <bluesboys@remove.this.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fejlede. Den har størrelsen 130 Mb ca.
>
> Spørgsmålet er så - er der noget jeg kan gøre? Og hvad skal jeg gøre for

Hej
Prøv at importere den PST fil på 130 Mb
Filer Importer pst
mvh Bjarne