Hvorfor skal den installeres hver gang
Fra : Monty\(7000\)

Dato : 18-05-06 12:28

Jeg har fået et lille problem med min office pakke. Jeg har lige installeret
den men hver gang jeg starter den op så begynder den at indsamle de
nødvendige oplysninger igen før den langt om længe starter selve programmet
op. Nogen der ved hvordan man kan få stoppet det?

Monty

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 19-05-06 06:47

"Monty(7000)" <diverse@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indsamle de nødvendige oplysninger igen før den langt om længe starter
> selve programmet op. Nogen der ved hvordan man kan få stoppet det?

Har du kørt noget registrerings cleaner
f.eks. Ccleaner eller lignende.
Du kan prøve at køre en reperation af office
mvh Bjarne