Gemme mails og kalender i Outlok
Fra : Mugge

Dato : 17-05-06 08:23

Har fået problemer med Outlook 2003, når jeg vil åbne Outlook.
Den er sat til at synkronisere med en datafil på en anden PC.
Jeg får hele tiden at vide at "Outlook.pst ikke kan åbnes, fordi der er for
mange andre filer der er åbne. Luk nogle filer og prøv igen."

..pst filen ligger på en anden pc, som er tilsluttet et hjemmenetværk. Det
har før kørt uden problemer, men er umulig at åbne nu.
Jeg kan godt åbne Outlook på den pc hvor .pst filen ligger, men kan ikke
åbne den fra min bærbare.

Håber at nogen kan hjælpe?

Med venlig hilsn Mugge

Fra : Jesper

Dato : 18-05-06 18:02

Halløjsa Mugge

Jeg har akkurat det samme problem!
Hvis du finder joblisten og lukker outlook kan det gøres

Jesper

Fra : Mugge

Dato : 17-05-06 19:16

Har jeg prøvet men uden held.

Men forresten, hvorfor bliver Outlook ved med at stå i joblisten efter den
er lukket?

mvh Mugge

Fra : Mugge

Dato : 19-05-06 07:31

Så fandt jeg problemet. Det er Mirosoft ActiveSync.der synkroniserer Outlook
med mobilen, der holder Outlook åben og dermed spærrer for andre andre PC'er
der vil hente data i .pst filen.