MS-Office
Fra : Christiansen

Dato : 13-05-06 20:49

Jeg har en Microsoft Office 2003 der kører på min stationære, den er
registreret og alt det der.
Må jeg også installere samme Office pakke på min laptop og bruge den der
både hjemme og på arbejde.
Vil der blive problemer med opdateringer og registrering, kan Microsoft se
at det er 2 forskellige PCer selv om de kører på samme net og internet
konto.
Er det lovligt ????

Christiansen

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 14-05-06 09:39

"Christiansen" <poulbrit@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vil der blive problemer med opdateringer og registrering, kan Microsoft se
> at det er 2 forskellige PCer selv om de kører på samme net og internet

Det kommer helt an på din licens
Hvis det er en OEM version må du ikke.
Hvis det er en Studenterlicens må du installere den på 3 Pc'er i hjemmet
men.ingen af installationerne må bruges til kommercielle formål.
Men de kan vel ikke se om du er på arbejde med den bærbare.
Du kan læse mere om licenser her
http://www.microsoft.com/danmark/licens/programmer/ov.mspx

mvh Bjarne