Sektioner i Word 03
Fra : Ronaldo

Dato : 07-05-06 13:05

Jeg har ikke benyttet sektioner før, og hverken google eller Word's
indbyggede hjælpe funktioner, kan fortælle mig hvordan man laver en sektion
for hvert kapital man har, eller i mit tilfælde en Overskrift 1 typografi.

Hvis nogen kunne komme med nogle tips ville jeg være taknemmelig.

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 08-05-06 07:03

"Ronaldo" <freddie@brnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> typografi.
>
> Hvis nogen kunne komme med nogle tips ville jeg være taknemmelig.
Måske hvis du har haft office 2000 før.
Bemærk! Hvis du har brugt tilføjelsesprogrammet Office-lyde med en tidligere
version af Microsoft Office på computeren (f.eks. hvis du installerede
tilføjelsesprogrammet til Microsoft Office 2000 og derefter opgraderede til
Office XP), skal du fjerne og derefter geninstallere tilføjelsesprogrammet.
mvh Bjarne

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 08-05-06 07:25

"Bjarne Christensen" <no_Spam@web.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> installerede tilføjelsesprogrammet til Microsoft Office 2000 og derefter
> opgraderede til Office XP), skal du fjerne og derefter geninstallere
UPS
forkert tråd

Fra : Jan Kronsell

Dato : 08-05-06 08:27

> [...]
> typografi.
>
> Hvis nogen kunne komme med nogle tips ville jeg være taknemmelig.

Stil din markør nedest på sidste side i et kapitel. Vælg Indsæt - Sideskift
mm. Vælg Sektionsskift, fortløbende.
Gentag for hvert kapitel.

td