problemer med officelyde
Fra : Brian Olesen

Dato : 06-05-06 13:09

Hejsa
Har nogen haft success med at installere sounds.exe fra Microsoft?

Jeg kører med Office 2003 standard og får den kryptiske fejl, at jeg ikke
har nogen Microsoft Office 2000 installeret.
Det har den da sådan set ret i, men der står på hjemmesiden, at sounds.exe
passer til alle officeversioner?

Mvh. Brian

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 08-05-06 07:27

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kører med Office 2003 standard og får den kryptiske fejl, at jeg ikke
> har nogen Microsoft Office 2000 installeret.

Måske hvis du har haft office 2000 før.
Hvis du har brugt tilføjelsesprogrammet Office-lyde med en tidligere
version af Microsoft Office på computeren (f.eks. hvis du installerede
tilføjelsesprogrammet til Microsoft Office 2000 og derefter opgraderede til
Office X- eller 2003), skal du fjerne og derefter geninstallere
tilføjelsesprogrammet.
mvh Bjarne

Fra : Brian Olesen

Dato : 14-05-06 00:40

> [...]
> til
> Office X- eller 2003), skal du fjerne og derefter geninstallere

Hej Bjarne
Det er på en helt ren windowsinstallation, så jeg forstår bare ingenting.

Mvh. Brian