PowerPoint - ingen lyd
Fra : John

Dato : 02-05-06 12:39

Hej

Jeg har et problem i PowerPoint

Jeg har et stykke musik som jeg gerne vil have til at køre mens jeg
viser en række slides. Jeg har fået den lille player frem i PowerPoint ,
men der kommer ingen lyd.

Jeg kan godt få den til at komme med kliklydene fra Windows temaet når
jeg bladrer i de forskellige slides, men der kommer ingen lyd når jeg
forsøger at afspille den sang jeg gerne vil afvikle.

Jeg har prøvet på to forskellige maskiner (bærbar og stationær) og både
med WAV og MP3

Hvad kan der være galt/hvad gør jeg forkert?

Mvh

John

Fra : Jan Kronsell

Dato : 02-05-06 14:09

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med WAV og MP3
>

> Hvad kan der være galt/hvad gør jeg forkert?

Kan du afspille lydene uden for PowerPoint. Fx i mediaplayer eller lignende?

Jan

Fra : John

Dato : 02-05-06 16:42

Jan Kronsell wrote:

> Kan du afspille lydene uden for PowerPoint. Fx i mediaplayer eller lignende?

Hej Jan,

ja både WinAmp og MediaPlayer kan afspille det uden problemer

Mvh

John

Fra : Jan Kronsell

Dato : 02-05-06 16:56

> Hej Jan,
>
> ja både WinAmp og MediaPlayer kan afspille det uden problemer

Indsættter du som "Lyd fra fil"? Hvad sker der, hvis du højreklikker på
lydikonet og vælger Afspil lyd?

Jan

Fra : John

Dato : 02-05-06 20:25

Jan Kronsell wrote:

> Indsættter du som "Lyd fra fil"?

Ja

Hvad sker der, hvis du højreklikker på
> lydikonet og vælger Afspil lyd?

Jeg kan se at harddisken arbejder, men der kommer ingen lyd.

Afspiller jeg lydfilen i WinAmp eller MediaPlayer er der ingen problemer
med lyden

Lydklip i IE virker også uden problemer

Det bliver mere og mere mystisk

Problemer et det samme på min bærbare og min stationære

Mvh

John

Fra : John

Dato : 02-05-06 20:29

Hej Jan,

Nu virker det.

Jeg omdøbte filen, og nu spiller det.

Underligt, for den kunne godt afspille den tidligere, der kom bare ingen
lyd.

Men du skal have mange tak for input

Mvh

John

Fra : Jan Kronsell

Dato : 02-05-06 21:37

> [...]
>
> Jeg omdøbte filen, og nu spiller det.
>
> Underligt, for den kunne godt afspille den tidligere, der kom bare ingen

Det var jo ikke meget hjælp, men det vigtigste er jo, atdu fik det til at
virke

Jan