Antal åbne filer i proceslinien
Fra : Erik Andersen

Dato : 01-05-06 21:36

Jeg har Office 2000 Standard installeret.

Jeg har lige pludselig fået et irriterende problem, når jeg har mere end 1
åben fil i Excel. Hvis jeg tidligere har haft f. eks. 3 åbne Excelfiler, har
jeg altid kunnet se de 3 åbne filer i proceslinien forneden. På den måde kan
jeg hurtig skifte mellem filerne. Hvis jeg havde f. eks 8 Excelfiler åbne
(så er der ikke plads til at alle filer kan lægge sig i proceslinien) lagde
de åbne filer sig i en gruppe.

Denne egenskab er lige pludselig forsvundet. Nu kan jeg kun se 1 Excelfil i
proceslinien - også selv om jeg 10 Excelfiler åbne.

Jeg har ikke det samme problem i Word.

Er der nogen, der kan hjælpe mig?

mvh

Erik

Fra : emj

Dato : 01-05-06 21:56

Erik Andersen skrev:

>Er der nogen, der kan hjælpe mig?

Funktioner/indstillinger
Fanebladet VIS
Sæt flueben i "Vinduer på provceslinjen"
Hilsen emj

Fra : Erik Andersen

Dato : 02-05-06 08:24

> Funktioner/indstillinger
> Fanebladet VIS
> Sæt flueben i "Vinduer på provceslinjen"
> Hilsen emj

Mange tak for hjælpen
mvh
Erik