Spam i outlook 2003
Fra : Ukendt

Dato : 26-04-06 18:41

Hej,

Er desværre begyndt at modtage en masse mails uden emne, uden indhold og
uden synlig afsender adresse. Er der nogen måder at komme der til livs på ?
Kan ikke umiddelbart oprette en regl der flytter disse mails til uønsket
post ..... Eller wha ?

Kan man ikke finde mere information på en sådan "ukendt mail" via en eller
anden funktion

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : emj

Dato : 26-04-06 19:57

Janner skrev:

>Er desværre begyndt at modtage en masse mails uden emne, uden indhold og
>uden synlig afsender adresse. Er der nogen måder at komme der til livs på ?

Ja, du kommer meget langt ved at tilmelde dig Sofanets/Telias
Spamfilter

Log ind på
https://www.stofa.dk/
vælg Mine sider og klik på Sikkerhed.
Der kan du læse om det og samtidig tilmelde dig.

Hilsen emj

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-06 05:20

> [...]
> https://www.stofa.dk/
> vælg Mine sider og klik på Sikkerhed.
> Der kan du læse om det og samtidig tilmelde dig.

Det gør jeg desværre ikke nej eftersom jeg ikke bruger deres mail server

/Jan

Fra : emj

Dato : 27-04-06 07:02

Janner skrev:

>Det gør jeg desværre ikke nej eftersom jeg ikke bruger deres mail server

Har du installeret MS filter mod uønsket e-mail?
http://support.microsoft.com/kb/895658

Hilsen emj