Outlook 2003 Kan ikke huske begge koder
Fra : Benny

Dato : 21-04-06 15:12

Hej.

Jeg har 2 e-mail kobtoer på mit Outlook 2003. Den ene bruges som standard og
den anden er en gammel konto fra min tidligere udbyder.

Hver gang jeg starter Outlook 2003, så skal jeg kikke på ok og sætte et
flueben, så koden gemmes. Når jeg så starter Outlook 2003 næste gang, så
kommer samme boks frem igen og det er jeg træt af. Hvordan kan jeg få
Outlook til at huske begge koder?

Har adsl hos TDC og har haft hos Cybercity.
Det er TDC kontoen, som er standard.

Benny

Fra : Bjarne

Dato : 21-04-06 23:57

"Benny" <benny31@mail.fjerndetteord.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Outlook til at huske begge koder?
>
> Har adsl hos TDC og har haft hos Cybercity.

Hej
Prøv denne her
http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=71506

--
venlig hilsen / best regards
Bjarne Christensen

Fra : Benny

Dato : 24-04-06 20:38

Prøv denne her
http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=71506

Det hjalp ikke. skal stadigvæk godkende konto nr. 2.
Er der andre forslag.
Benny