Pladsholder med fast størrelse
Fra : Tine Rasmussen

Dato : 19-04-06 08:31

Kære Nyhedsgruppe

Jeg skal lave en billedliste, hvor billederne skal kunne indsættes direkte
uanset størrelsen.
Dvs. at pladsholderen på en eller anden måde skal have fast størrelse
således billedet automatisk tilpasses.
Er word overhovedet det bedste program at gøre dette i?

Mvh Tine

Fra : lars

Dato : 21-04-06 20:16

"Tine Rasmussen" <tfr@FJERNDETTEmobel.dk> wrote in message
> [...]
> således billedet automatisk tilpasses.
> Er word overhovedet det bedste program at gøre dette i?

Hej Tine
Prøv at lave en tabel, hvor du sætter rækkehøjden og kolonnebredden fast, så
tilpasser billederne sig automatisk til indholdet. Det vil dog sige, at
billedets højde/bredde forhold bevares, så den enten fylder cellen ud i dens
bredde, men ikke højden eller omvendt.

M.v.h.
Lars Dam Kähler