F...... til Messeger !!!
Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 17-04-06 16:10

Jeg har noget bøvl med Messenger på en maskine. Når man logger på, starter
den op, selv om den er sat til ikke at starte, og det er ret irriterende, da
det ikke er den konto den er sat ind efter, så hver gang skal man lige
sige -- det er ikke .... det er en fejl der er logget på. Hvordan fjerner
jeg dette ?? Samtidig er der kommet en masse mærkelige navne i
adressekartoteket, der er fra Messenger. De skal selvfølgelig slettes, men
hvordan får jeg dem til at blive væk fra kartoteket ??

Håber der er lidt hjælp til mine spørgsmål her.

Jesper

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 17-04-06 22:22

Jesper Jacobsen skriblede:

> Jeg har noget bøvl med Messenger på en maskine.

> Håber der er lidt hjælp til mine spørgsmål her.

Hvorfor gør du det, Messenger da íkke en
del af officepakken.

--
Lars Fragstrup