Markering af besvaret mail
Fra : bem

Dato : 15-04-06 11:47

Jeg har lige installeret Outlook 2003, og jeg kan ikke finde ud af, hvordan
man aktiverer visning af, at en mail er blevet besvaret. I min gamle Outlook
kunne man automatisk se på en mail i indbakken, om den var blevet besvaret,
det kan man ikke i den nye version. Nogen der kan hjælpe?

/Bo

Fra : BC

Dato : 15-04-06 16:38

"bem" <bem@nnospamm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blevet besvaret, det kan man ikke i den nye version. Nogen der kan hjælpe?

Hej
der burde komme en rød pil på kuverten
på de mail du har besvaret
og en blå på dem der videresendes.
Jeg har ikke gjort noget særligt for at det virker hos mig.
Jeg bruger html postformat.
Du bruger vel ikke word som mail editor?
--
venlig hilsen / best regards
Bjarne Christensen